Kurumsal gelecek ve müşteri ilişikileri
Kurumun kişiliğininin değişik yüzleri vardır. Bunlardan biri müşterilerine dönük olan yüzüdür. Şirketin kaynaklarındandır. Müşteri yok ise şirkette yok diyebiliriz. Diğer bir açıdan bakışla da müşterilerin kıymeti ebeveynlerin çocukları gibi olmalıdır. Çünkü onun geleceğini teminat altına almasına yardımcı olacaktır.
O zaman müşteri ile kurum arasındaki ilişkileri her ikisininde özelliklerine göre belirlemek gerekir. Müşterisi için nelerin önemli olduğunu anlamak gerekir ki sizin bunlara nasıl hitap edebildiğinizi görebilelim.
Müşteri ilişkilerinizin bir yansıması kaynaklarınızı nasıl değerlendirdiğinizde de kendisini gösterir. Kullandığınız kaynaklar size müşteri üzerinden geri fazlasıyla dönmelidir.
Her kurumun kendi özel kişiliği var. Bu kişiliği oluşturan faktörlerden biri insandır. Müşteri ilişkilerinde de insan faktörü çok önemlidir. Peki müşterilerinizle kurumun ilişkilerini kuran insan kaynaklarınızı ne kadar tanıyırsunuz?
Buyrun birde birlikte bakalım! Sizi görelim ve ilk geri beslemeleri verelim...